
Eurocup Wedstrijd In Lidköping Zweden
Na het analyseren van de wedstrijd in Brande heeft het motorblok preventief een check-up beurt gekregen en zijn we woensdagavond vertrokken richting Zweden,Lees Meer

Maximale Score In Alphen
Lang nagenieten na het binnenhalen van de Europese titel was er niet bij, want afgelopen zaterdag stond de laatste wedstrijd meetellend voor het Nederlands kampioenschap alweer op de agenda.Lees Meer

Yessssss, We Did It Again !!!
Het Europees Kampioenschap tractorpulling werd dit jaar in Nederland georganiseerd, Lees Meer

PRETTIGE FEESTDAGEN

Ontknoping In Zele
In voorbereiding op de voor ons belangrijkste wedstrijd van 2016 hebben we, zeker gezien de toch wat tegenvallende resultaten van de afgelopen wedstrijden, alles dubbel gecheckt en het profiel van de banden nog wat aangescherpt, om niets a...Lees Meer
onderweg geslapen en via de bruggen werd op donderdagavond de Lidköping motorsportarena bereikt.
Onder prima weersomstandigheden kon in alle rust op vrijdag de voorbereiding voor de wedstrijd worden uitgevoerd, want aanvang stond pas op 19.00 op het programma en de pro-stock als tweede klasse voor de Eurocup.
Het deelnemersveld was inmiddels gereduceerd naar 75% ten opzichte van de eerste startlijst uitgave, maar met 18 tractoren aan het vertrek waren er nog ruim voldoende kandidaten aanwezig om een mooie strijd te leveren.
Met William weer terug op de bok mocht de Extreme Temptation als 11e aanhaken voor de Red Shadow sleepwagen, welke al had laten zien mooi stond afgesteld, na het optoeren volgde een mooie strakke run met weinig correcties en mocht ook de Extreme Temptation op het lijstje voor de finale worden bijgeschreven.
Een finale met acht werd het, waarvan wij als 6e finalist een poging mochten wagen, Rocky had met 102,83 meter de lat meteen behoorlijk hoog gelegd en op het moment dat wij aan haakten was het nog niemand gelukt deze afstand te overtreffen.
Ook voor de Extreme Temptation was deze afstand niet haalbaar, bij lange na zelfs niet, de tweede run werd helaas geen kopie van de eerste, na een wat onstuimige run was 88,61 meter en een 7e plaats het resultaat.
Met voldoende stof tot nadenken zijn we huiswaarts gekeerd om ons voor te bereiden op de eerste Grand National wedstrijd van 2015, welke op zaterdag 23 mei in Stroe wordt gereden, waar wij (net als onze collega deelnemers) een goede start willen maken in de strijd om het Nederlands Kampioenschap.
Onder prima weersomstandigheden kon in alle rust op vrijdag de voorbereiding voor de wedstrijd worden uitgevoerd, want aanvang stond pas op 19.00 op het programma en de pro-stock als tweede klasse voor de Eurocup.
Het deelnemersveld was inmiddels gereduceerd naar 75% ten opzichte van de eerste startlijst uitgave, maar met 18 tractoren aan het vertrek waren er nog ruim voldoende kandidaten aanwezig om een mooie strijd te leveren.
Met William weer terug op de bok mocht de Extreme Temptation als 11e aanhaken voor de Red Shadow sleepwagen, welke al had laten zien mooi stond afgesteld, na het optoeren volgde een mooie strakke run met weinig correcties en mocht ook de Extreme Temptation op het lijstje voor de finale worden bijgeschreven.
Een finale met acht werd het, waarvan wij als 6e finalist een poging mochten wagen, Rocky had met 102,83 meter de lat meteen behoorlijk hoog gelegd en op het moment dat wij aan haakten was het nog niemand gelukt deze afstand te overtreffen.
Ook voor de Extreme Temptation was deze afstand niet haalbaar, bij lange na zelfs niet, de tweede run werd helaas geen kopie van de eerste, na een wat onstuimige run was 88,61 meter en een 7e plaats het resultaat.
Met voldoende stof tot nadenken zijn we huiswaarts gekeerd om ons voor te bereiden op de eerste Grand National wedstrijd van 2015, welke op zaterdag 23 mei in Stroe wordt gereden, waar wij (net als onze collega deelnemers) een goede start willen maken in de strijd om het Nederlands Kampioenschap.